آنات گرافیک

هنر نقاشی


کلاس آموزش نقاشی در آنات گرافیک (جلسه نهم)

دوستان علاقمند به هنر نقاشی

در وبلاگ آنات گرافیک یک پست ثابت آموزش نقاشی قرار دارد.

شما می توانید درس به درس و مرحله به مرحله در این کلاس آموزشی شرکت کنید...

بدین صورت که الگوها و مدل های هرجلسه را تمرین می کنید...سپس تصویر نقاشیتان را در وبلاگتان قرار می دهید و با یک کامنت در پست مدل موردنظر در آنات گرافیک مبنی بر اتمام کارتان،بنده طرح شما را می بینم اگر اشکال و یا سوالی داشتید پاسخ می دهم.


جلسه نهم



جلسات دیگر






:))))))))))))خیلی دوس دارم یادبگیرم

عزیزم اگر علاقمندی باجلسات آموزشی درس به درس همراهی کن...:)

بسیار عالی
مرسی :)
درود شما واقعا زحمات زیادی میکشید..
 بسیار زیباست..

سلام

لطف دارید شما...:)

ممنونم
خواهش می کنم دوست عزیز...:)
من همیشه هنر کم می شدم :)

ای بابا...چرا؟؟؟...حتماعلاقه نداشتید...:)


متشکرم

خواهش می کنم...

مرسی از حضورتون.

دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۶:۴۱ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا

مرسی

حتماً

متشکرم
خواهش می کنم دوست عزیز
من که نقاشی هیچ جوری یاد نمیگیرم
متاسفانه
چرا؟!
حتماً با جدیت کار رو پی نگرفتید...
نقاشی نیازمند حوصله زیاد و پشتکار در تمرین هست...
ان شاءالله یاد می گیرید...:)
حلول ماه مبارک رمضان مبارک
التماس دعا

بر شما هم مبارک دوست عزیز

محتاجم به دعا

چشم

مرسى عالى بود
خواهش می کنم...؛)
دنبال شدین
لینک هم شدین ^_^

مرسی

شما هم دنبال و لینک شدید...:)

نقاشی هم عالمی داره
دنبال شدید

^_^

بله، لذت بخشه...

شنبه ۱۰ مهر ۹۵ , ۱۱:۵۴ زهرا خلیل پور
چه قشنگ .........
وبتون عااااااااااااااااااااااااااالیه عاااااااااااااااااااللی !!!

موفق باشید فراوان :)

منظر پست های بیشتر تون هستم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پرداختن به هنرهای تجسمی به ویژه نقاشی
Designed By Erfan Powered by Bayan