آنات گرافیک

هنر نقاشی


کلاس آموزش نقاشی در آنات گرافیک (جلسه اول)

دوستان علاقمند به هنر نقاشی

در وبلاگ آنات گرافیک یک پست ثابت آموزش نقاشی قرار دارد.

شما می توانید درس به درس و مرحله به مرحله در این کلاس آموزشی شرکت کنید...

بدین صورت که الگوها و مدل های هرجلسه را تمرین می کنید...سپس تصویر نقاشیتان را در وبلاگتان قرار می دهید و با یک کامنت در پست مدل موردنظر در آنات گرافیک مبنی بر اتمام کارتان،بنده طرح شما را می بینم اگر اشکال و یا سوالی داشتید پاسخ می دهم.


جلسه اول



آموزش کشیدن میوه1






آموزش پاستل حرفه ای در ۳۰ ویدئو

 

دانلود پکیج آموزش پاستل

ورود

 



آموزش طراحی بافت های واقع گرایانه

 

دانلود کتاب آموزش طراحی بافت ها

ورود



طراحی پرتره پارس آتیک

 

دانلود کتاب طراحی پرتره زن و مرد

ورود



 

دانلود کتاب آموزش نقاشی رنگ روغن منظره

ورود



نقاشی چشم انداز جری یارنل

 

دانلود کتاب آموزش نقاشی رنگ روغن

ورود



 

دانلود کتاب آموزش مانگا زن

ورود



 

دانلود کتاب آموزش مانگا دختر و پسر

ورود



 

دانلود کتاب آموزش مانگا دختر

ورود

 



سایت پارس آتیک

 

دانلود کتاب آموزش مانگا

ورود



 

دانلودکتاب آموزش طراحی

ورود



خیلی خوبه .انشالله علاقه مندان شرکت کنند.ممنون
مرسی دوست عزیز...
خواهش می کنم
عالی بووود
مرسی عزیزم...لطف دارید شما...
ممنونم

بعد کنکورم حتما نقاشی میکنم (:
خواهش می کنم...
خیلی خوبه حتماً این کار رو انجام بدید...
ولی اول به درس و مشقتون برسید...:)
متشکر
خواهش می کنم...
مرسی از حضورتون دوست عزیز...
سلام
بسیار عالی
حیف که فرصت ندارم والا دوباره نقاشی رو پابه پای وبلاگتون از نو شروع میکردم..
سلام
مرسی...:)
خوشحالم شما هم به نقاشی علاقمندید...
منم اول یک بار همه 8 کلاس رو نگاه کردم

البته با دور تند..
خیلی خوبن..من دارم طراحی میکنم این گلابی رو..خیلی باحاله
فقط یه سوالی
اون دایره ها رو با پرگار کشیدید؟؟
خیلی دایره است..مال من بیضوی دورانی میشه..بسکه هنرم بالاست دایره میکشم خود خود اصل کره..خواستید کره، توپ یا هرچیز دیگه ای بکشید بدید من براتون دایره بکشم..اصلا خود دایره باهاتون حرف میزنه وجدانن..
ممنون از کلاس ها

نه دایره ها با دست کشیده بشه خیلی بهتره...

سعی کنید روی برگه جداگانه ای دایره را با دست تمرین کنید ...

برای کشیدن خطوط محیطی مثل این گلابی....

مداد رو مثل زمانی که دارید متنی مینویسید در دست نگیرید...نوک مداد رو نگیرید...کمی بالاتر رو بین انگشت اشاره و شصت  قرار بدید و به مداد فشار نیارید...

دایره را با حرکت سریع بکشید...

با تمرین درست میشه...

موفق باشید.



سلام خوبید ممنونم از اموزشتان ولی ناقص اموزش سیا قلم مطلب کامل نیست خواهشمندم اموزش سیاقلم را مرحله به مرحله بگویید فقط عکس گذاشتید
چه جالب این نقاشی. هارو توی مدرسه به عنوان الگو بهمون دادن و من بیست شدم وقتی کشیدم لطفا میوه سیب هم بگذارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پرداختن به هنرهای تجسمی به ویژه نقاشی
Designed By Erfan Powered by Bayan